政府部門的「專業服務」

| Filed under

今早,致電運輸處查詢有關申請禁區通行證的資料,換來一肚子氣。

eling:我想申請香港區的禁區通行證,但唔知邊D道路係禁區,上運輸處的網頁又搵唔到有關資料,請問可以喺邊度搵到有關資料?
運輸處女職員:你想申請邊區的通行證?
eling:香港島。
運輸處女職員:你睇地圖就得嘞。
eling:地圖?我喺你哋果網站搵唔到喎,你可以話我知點搵嗎?
運輸處女職員:無咩?我見佢哋都係搵地圖。(你D同事醒啫,我笨嘛。)
eling:我真係唔見有地圖喎,你可唔可以教我點搵呀?(開始有D火嘞)
運輸處女職員:你申請港島區禁區紙呀...... 喺張表格度填番香港島就得。
eling:吓,喺張form填香港島就可以?
運輸處女職員:係呀,填香港島,再寫清楚街名就得嘞。
eling:我明白,但我唔知港島區邊D地方被列作禁區,網上無資料,你有無禁區個list可以比我呀?(咪同你講左我無個禁區list囉!&^%$#@)
運輸處女職員:你想要個list呀?睇地圖就可以,你見唔到地圖咩?
eling:我喺運輸處網站搵唔到地圖喎,麻煩你可唔可以教我點搵呀?(頭頂已經有兩把火嘞)
運輸處女職員:無呀....... 你想申請邊區的禁區紙?
eling:港島區。(我就黎爆粗嘞)
運輸處女職員:填港島區,再寫番路名就得嘞。
eling:我咪講左我唔知港島區邊D街道係禁區囉,點寫路名呀?(阿姐你係咪未瞓醒呀?定係「撞聾」呀?)
運輸處女職員:咁呀......  你留底電話,我哋check完再覆你。

轉頭運輸處女職員回電給我。

運輸處女職員:陳小姐,我問過主任,我哋係無禁區list的。
eling:吓!咁我點申請禁區紙呀?
運輸處女職員:司機知道架,佢哋知道邊度係禁區。
eling:我唔係司機喎,你教我點填form?公司車由3噸轉做3.3噸,我無禁區list點知道邊D地方要申請禁區紙呀?
運輸處女職員:咁到時再加番囉。
eling:吓!到時又再申請過呀?你哋唔覺得要檢討吓咩?無人問過你哋攞禁區list咩?(實在太不可思議了)
運輸處女職員:真係無人問過喎!有另一個同事可以幫到你,但佢今去咗上堂,星期一覆你可以嗎?

實在想不透小小一個表列禁區地段,有何秘密可言,不可向公眾公佈。有法要跟,但無法可依,難為我這等小眼睛小鼻子的小薯頭了。