男女大不同

| Filed under

從某forum看到以下對答,覺得十分搞笑,像極了「粵語長片」的文字版。

A:「換d80後感受!!!過癮,真的非常過癮!從過往用d70s的缺點,wb 不準,依家jepg直出真係靚好多最重要係換左老婆都唔知,個樣參唔多。」

B:「換埋D200可能仲過癮,最重要係換左老婆都唔知,個樣參唔多,加個直度,再換D2Xs,仲過癮,最重要係換左老婆都唔知,個樣參唔多」

C:「大家真係當老婆係傻既」

D:「你老婆冇問你部機係咪玩健身.....點解越來越大隻嘅?」

E:「哈,唔好話d80,我之前用fuji s9500。換左d40x之後一段時間佢先發現…「咦?好似有d唔同喎……」」

X:「唔係講笑,我以前用開d70s換左d200,用左幾個月,我唔講我老婆都唔知, 換鏡就更加唔知,有次70-300ed換左小黑三,佢問我(點解支鏡長左咁多又重左咁多?)我話(冇...我我o係鏡頭前面加舊野可以影得靚d,所以長d重d ),佢又信,又過骨」

Y:「大家真係當D女人傻... 佢地知你買新野唔出聲姐。成部機d 禁制位 mon 外形都唔同左, 除非佢平時唔掂又唔望你部機 你更加唔會同佢一齊係相機睇相,唔係傻既都應該知道有分別」

Z:「呢個好中呀,好有同感 。其實d女人係知的,試過不只一次佢話:「個雪櫃(防潮櫃)入面 "好似" 多左d野甘o既?」不過佢多數吾會追查落去,就好似我吾會問佢擺化妝品同護膚品個櫃,點解用極都是常滿一樣 (呀,仲有個衣櫃)」